Καταγγελία στην Ace Hellas και στο eshop.gr
Posted by Manolis Platakis on 27-10-2006 at 23:05
Την Δευτέρα 31 Ιουλίου αγόρασα από το υποκατάστημα του eshop.gr στη Στουρνάρη 16 (κατόπιν παραγγελίας μέσω internet) το κινητό τηλέφωνο Qtek 8310 στην τιμή των 398 ευρώ. Την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου ξεκίνησε ο Γολγοθάς μου. Πάω να το φορτίσω και διαπιστώνω ότι δε φορτίζει γιατί δεν κάνει καλή επαφή ο φορτιστής με το κινητό. Ελέγχω τις επαφές του κινητού στο μέρος που υποδέχεται τον φορτιστή και πράγματι «έπαιζαν» (ήταν χαλαρές). Το κινητό δούλευε κανονικότατα μέχρις ότου όμως τελείωσε η μπαταρία.

Τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου, πρωί πρωί, παραδίδω το κινητό μου για service στην επίσημη αντιπροσωπεία της Qtek στην Ελλάδα, την ACE Hellas ΑΕ στην έδρα τους: Αιγαίου Πελάγους 6, Αγία Παρασκευή, 153 41 (τηλ. 210 6068600). Μου λένε ότι θα με ενημερώσουν τηλεφωνικά για τη ζημιά και το κόστος επισκευής ενώ τους υπενθυμίζω ότι καλύπτομαι από 2 χρόνια εγγύηση. Μου τηλεφωνούν την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου το απόγευμα και με ενημερώνουν ότι «έχει σπάσει ο κονέκτορας» και το κόστος είναι 61 ευρώ. Διαμαρτύρομαι εντόνως επικαλούμενος την εγγύηση αλλά και το γεγονός ότι δεν είχα κάνει τίποτα στο κινητό αλλά οι άνθρωποι της ACE είναι ανένδοτοι. Τελικά αποφασίζω να δεχτώ τα 61 ευρώ και τους λέω να το επισκευάσουν. Το απόγευμα της Πέμπτης 19 Οκτωβρίου, ξανατηλεφωνούν για να με ενημερώσουν ότι «τελικά έχει σπάσει η motherboard» και το κόστος της επισκευής ανέρχεται στα 350 ευρώ. Διαμαρτύρομαι έντονα, αφενός διότι δεν γίνεται να κοστολογείται η ζημιά διαφορετικά από τη μια μέρα στην άλλη εκτός κι αν την έσπασε ο τεχνικός μόνος του και αφετέρου γιατί το κινητό δούλευε μια χαρά έως ότου τελείωσε η μπαταρία. Σε αυτό το σημείο επειδή ανέφερα οτί είμαι φοιτητής σε μια σχετική σχολή, μου απάντησαν με θράσος ότι στις σχολές δε μας μαθαίνουν τίποτα σχετικό και ότι δεν έχω ιδέα αφού το κινητό μπορεί να λειτουργήσει με σπασμένη motherboard!

Το επόμενο πρωί, Παρασκευή 20 Οκτωβρίου ξαναπηγαίνω στα γραφεία τους στην Αγία Παρασκευή έξαλλος. Μετά από μεγάλη συζήτηση σε υπεροπτικό ύφος «υποχωρούν» στα 220 ευρώ. Εκεί βγήκα απο τα ρούχα μου! Πώς είναι δυνατόν να παζαρεύεται το κόστος μιας συγκεκριμένης ζημιάς; Μου πρότειναν επίσης να πάρω ένα διαφορετικό μοντέλο δημοσιογραφικό (δλδ. Μεταχειρισμένο) σε καλή τιμή!!! Εννοείται πως έφυγα άπραγος και χωρίς να δεχτώ τίποτα από τα παραπάνω.

Επισκέφθηκα αμφότερα το υποκατάστημα του eshop.gr στη Στουρνάρη 16 αλλά και το κεντρικό κατάστημα στο Χαλάνδρι (Β. Γεωργίου 47, 15232, 211 5000500). Αρνήθηκαν οποιαδήποτε ευθύνη αλλά δεν είχαν και καμία διάθεση να μεσολαβήσουν για να βοηθήσουν. Όταν τους ανέφερα ότι σε γνωστές μεγάλες αλυσίδες θα μου το είχαν αντικαταστήσει αμέσως μου απάντησαν με απάθεια ότι οι αλυσίδες αυτές έχουν διαφορετική πολιτική εξυπηρέτησης πελατών.

Επίσης, ξαναμίλησα στο τηλέφωνο με τους υπευθύνους της ACE οι οποίοι επιμένουν στα 220 ευρώ ή στο δημοσιογραφικό κινητό και σήμερα Παρασκευή 27 Οκτωβρίου είμαι ακόμη χωρίς το τηλέφωνό μου.

Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα σε όποιον το επιθυμεί. Υπόσχομαι στους εμπλεκομένους ότι θα τραβήξω το θέμα στα άκρα και ότι επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου. Έως τότε ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει τι εστί ACE Hellas και eshop.gr και να προσέχει πολύ στις αγορές του.
Posted by leo on 29-10-2006 at 13:02
Μη μασάς αδερφέ. Θα το φυσάνε και δε θα κρυώνει!
Posted by ACE-Hellas on 30-10-2006 at 18:26
Επειδή το forum της ACE-Hellas δεν είναι ανοιχτό σε όλους, δείτε την απάντηση της εταιρίας στο myphone.
Posted by Manolis Platakis on 31-10-2006 at 20:22
Πράγματι, δείτε όλο το thread ;-)
Posted by Sarris on 01-11-2006 at 16:11
Να θυμάσαι ότι υπάρχει το υπουργείο εμπορίου και η ένωση καταναλωτών. Κανουν καλή δουλειά από εμπειρία γνωστών μου!
Posted by Χρήστος Κουτσονάσιος on 14-11-2006 at 16:17
Αγαπητέ φίλε,
είμαι δικηγόρος και έχω κάνει ήδη μία παρόμοια αγωγή στο e-shop για λογαριασμό πελάτη μου με χαλασμένη φωτογραφική μηχανή ΗΡ. Να έχεις υπόψιν σου ότι καλύπτεσαι νομικά για 2 χρόνια από την εμφάνιση του ελαττώματος και υπέυθυνος είναι ο πωλητής και όχι ο κατασκευαστής.
Προχώρα και καλή τύχη.
Posted by περαστικός on 20-11-2006 at 0:15
τι παράξενες συμπτώσεις....
Posted by Manolis Platakis on 26-11-2006 at 22:27
Άστα να πάνε... :-(
Posted by Constantine Tsardounis on 29-12-2006 at 14:59
Τί έγινε τελικά με την περίπτωση;

Υπάρχουν πολλοί απατεώνες στην Ελλάδα δυστυχώς, όπως
η Adidas (που ενώ δοκίμασα ένα ζευγάρι αθλητικά υποδήματα μια χαρά στο κατάστημα τελικά είχε πολύ υψηλή καμάρα (το ίδιο το παπούτσι και όχι η σόλα) και έκανε οδυνηρό το περπάτημά μου). Παρεμπιπτόντως στην ιστοσελίδα υπογράφουν και εγγυώνται με αμέριστη υπευθυνότητα για την εκπλήρωση της ικανοποίησης μας,
η αντιπροσωπεία των γυαλιών silhouette (που στα καλά καθούμενα αρνήθηκε την 5ετή εγγύηση με την οποία αγόρασα τα γυαλιά μου όταν επέστρεψα τα γυαλιά από "τιτάνιο" επειδή μετά από 1,5 έτος έσπασε το μυτάκι ενώ έβγαζα ένα t-shirt!!! --- τελικά ο οπτικός μου μου είπε πως έχει τελευταία και ο ίδιος μαλώσει πολλάκις με τους ίδιους και μου πρότεινε μια φθηνότερη απομίμηση) για να ονομάσω μερικούς.


Πρέπει να καθίσω και εγώ να γράψω μια φορά τις καταγγελίες μου. Σχετικά με τις ενώσεις ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ, στις δικές μου δύο περιπτώσεις αδιαφόρησαν τελείως και αυτό δεν τους το συγχωρώ ποτέ. Θα μπορούσαν κάλλιστα να πουν "δυστυχώς δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε την περίπτωσή σας λόγω φόρτου". Θα το καταλάβαινα, αλλά η αδιαφορία και η μη απάντηση είναι ό,τι χειρότερο.


Ο μόνος τρόπος, πιστεύω να αντισταθούμε είναι να δημιουργηθεί ένα δίκτυο-forum καταναλωτών με ειδικές κατηγορίες για κάθε είδος προϊόντος και ποια καταστήματα /εταιρείς καταγγέλουμε με προσωπικές μας ιστορίες, ώστε να τα αποφεύγουμε (κάτι σαν τον skroutz.gr)...

Παίζει να το κάνω και εγώ όταν επιστρέψω από τις ένοπλες δυνάμεις ;)

Να μη σταματήσουμε ποτέ να παλεύουμε: δεν είναι μόνο για το καλό μας, είναι και για το καλό των άτιμων πωλητών, πραγματικά...


Χαρούμενη πρωτοχρονιά σε όλους!!!...
Posted by Manolis Platakis on 30-12-2006 at 15:30
Η ιδέα σου δεν είναι άσχημη και μάκαρι να βρει ανταπόκριση. Στην περίπτωσή μου δε μπόρεσα να βρω άκρη... άστα να πάνε :-(. Τρέξιμο και ψυχοφθόρες διαδικασίες για να κάνεις μια τρύπα στο νερό και να μη βρεις το δίκιο σου! Τι πνιγηρό συναίσθημα!

Καλός πολίτης και καλή χρόνια εύχομαι.

Μανόλης
Posted by Manolis Platakis on 03-04-2007 at 23:28
Το κινητό το επισκεύασε ο αδερφός μου σε μια μέρα χωρίς καν ανταλλακτικό κονέκτορα. Ε ρε αλήτες της qtek που θέλατε 360 ευρώ. ΟΥΣΤ! Μακριά από την QTEK!
Posted by mitsanas on 30-05-2007 at 14:33
συμφωνω απολυτα με ενα site
μονο για παραπονα και κραξιμο,
και να μαθαινει ο κοσμος τους
αλητες
Posted by katagelies.gr on 09-06-2007 at 9:52
Υπάρχει ήδη το www.katagelies.gr οπου μπορείτε να καταγγείλετε όσους σας εξαπάτησαν ή προσπάθησαν να το κάνουν έτσι ώστε να ξέρουν οι επόμενοι και να δημιουργήσουμε ένα εμπάργκο αγοράς στους απατεώνες
Posted by Manolis Platakis on 10-06-2007 at 13:31
Τι λέει αυτό το site? Το κοιτάει κάποιος φορέας ή για τα μάτια του κόσμου;
Posted by triklopodia on 15-09-2007 at 20:51
ego pantos den tha ksanapsoniso apo ekei!! auto einai to sigouro
Posted by Manolis Platakis on 15-09-2007 at 22:11
Χαίρομαι που το ακούω! :-)
Posted by Τσίγκας on 04-10-2007 at 15:26
Παιδιά η ACE-HELLAS είναι από τις χειρότερες περιπτώσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα!! Μεγάλοι αλήτες σας λέω!! ΜΑΚΡΙΑΑΑ! πήγα ένα S100 για φτιάξιμο και δεν μπορείτε να φανταστείτε τι τράβηξα! Η εγγύηση είναι ένα ψέμα και όπως με τον Μανώλη που γράφει στην αρχή όλο βρίσκουν κόστη τα γουρούνια! Απρόσωπη εταιρεία, πουλάνε μούρη, σε κοιτάνε αφ'υψηλού και με ειρωνία και έχουν και έναν παλιομαλάκα κίτσο για τεχνικό υπεύθυνο που θυμάμαι μου τον φέραν για να μου εξηγήσει τα ανεξήγητα με το S100 το οποίο μετάνιωσα την ώρα και τη στιγμή που το πήρα το μπουρδέλο! Ήρθε ο παλιομαλάκας λοιπόν για να μου πει ότ εγώ το έριξα και χάλασε το pda και ότι δεν γίνεται τέτοια ζημιά από μόνη της! Μου ερχόταν να τον πιάσω από το γιακά και να τον κάνω κρέας! Άσε που μου μιλούσε και σκάλιζε τη μύτη του το ζώον! τι να πω ρε πούστη...παιδιά ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑ!
ΟΛΑ ΤΑ ΓΑΜΩΣΤΑΥΡΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΝΩ!ΟΥΣΤ!
Posted by Manolis Platakis on 06-10-2007 at 18:59
Ω ρε φίλε... ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!
Posted by Χρηστος Κουτουνιδης on 11-10-2007 at 1:07
Διαβασα τα σχολια σας και επιτρεψτε μου να εκθεσω μερικες σκεψεις.
Η απαραδεκτη αντιμετωπιση στην οποια δεν καλυπτεται ενα προιον με εγγυηση ειναι δυστυχως φαινομενο που εμφανιζεται πολυ συχνα στην Ελλαδα.
Ζω στην Ολλανδια τα τελευταια 7 χρονια και σχεδον ολες οι αγορες μου ειναι μεσω διαδικτυου χωρις κανενα προβλημα.
Υπαρχουν ιστοσελιδες που ειδικευονται σε παρακολουθηση της αγορας και μπορει κανεις να συγκρινει οχι μονο τιμες για ενα προιον σε διαφορα μαγαζια αλλα και να δει αξιολογηση των μαγαζιων αυτων service, after sales κτλπ.
tweakers.net πχ για η/υ
kieskeurig.nl για πολλα αλλα ειδη.
Αν δει κανεις με τι ευκολια παρεχουν εγγυηση στην Ολλανδια και σου αλλαζουν οτιδηποτε η σου επισκευαζουν χωρις κοστος οτιδηποτε σε εγγυηση, θα δειτε δυστυχως οτι η χωρα μας ειναι πολυ πισω και σε αυτο το τομεα.
Λυπαμαι που ακουω και διαβαζω τετοιες ιστοριες στη χωρα μας.
Στην Αγγλια ειχαν εκπομπη στη τηλεοραση οπου κατι τζιμανια δημοσιογραφοι ερευνουσαν καταγγελιες και καναν ρομπες εταιρειες δημοσια.
Ευχομαι καποτε και στην Ελλαδα να αρχισουν να φερονται στον πελατη σαν ανθρωπο και οχι σαν αρνι για σφαγη.
Και δω υπαρχουν απατεωνες αλλα αν συγκρινει κανεις ανα 100 πληθυσμο θα δει τη διαφορα.
Το marktplaats.nl ειναι χωρος οπου ολη η Ολλανδια πουλαει οτιδηποτε φανταζεστε. Ακομα και κει επαγγελματιες παρεχουν εγγυηση (αποδεδειγμενο λογω προσωπικης εμπειριας). Ακομα και στο ebay με το αρνητικο feedback υπαρχει κατηγοριοποιηση πωλητων.
Τωρα που η χωρα μας ανεβαινει στο τομεα του ηλεκτρονικου εμποριου πρεπει να δημιουργηθουν και καναλια ελεγχου για να προστατευουν αγοραστες απο απατεωνες.
Posted by Manolis Platakis on 11-10-2007 at 2:13
Αγαπητέ Χρήστο,

Με το ποστ σου αποδεικνύεις πόσο μπανανία είναι η ελλάδα και πόσο μόνος και υποψήφιο θύμα είναι ο εκάστοτε καταναλωτής.
Posted by Χρηστος Κουτουνιδης on 11-10-2007 at 9:25
Αγαπητε Μανωλη
Επετρεψε μου να αναφερω παραδειγμα.
Η γυναικα μου και γω αγοραζουμε LG LCD TV απο την Media Market και σχεδον στο χρονο πανω εμφανιζει λεπτη γραμμη στο σημειο αλλαγης 4¨3 σε 16¨9.
Το παμε πισω το παιρνουν το στελνουν στην LG με δικα τους εξοδα και μετα 2 εβδομαδες μας λενε - Οντως ελαττωμα δυστυχως το μοντελο εχει εξαντληθει παρτε τα λεφτα σας πισω σε δωροεπιταγη του μαγαζιου να το χρησιμοποιησετε για οτι θελετε απο το μαγαζι. Πηραμε καλυτερο μοντελο προσθετωντας λιγα ακομα.
Ο κουμπαρος μου στην Ελλαδα αγοραζει PC και η οθονη εχει καμμενο pixel απο την πρωτη μερα και δεν του το αλλαζουν.
Αυτη δυστυχως ειναι η after sales πολιτικη στην χωρα μας.
Γι'αυτο πρεπει να γινει προσπαθεια μεσω internet για χωρους οπου τα απλυτα των απατεωνων θα βγαινουν στη φορα και πρωτου διαλεξει καποιος μαγαζι, να διαβαζει καποια reviews για το ποσο φιλικο ειναι προς τους καταναλωτες.
Ευχαριστω για την φιλοξενια
Posted by kosmas on 22-10-2007 at 14:18
apo to plaisio exeta psonisi hardwere?lol
pira trofodotiko(to epestepsa)pira kartes sli 2(h mia htan diaforetiki apo tin alli(idio kouti)xoris tenies asfalias(tis epestepsa)motherbord mou tin allaxan aytoi xalase tis 2 protes ores leitourgias.lol
VIVA CHINA !!!LOL
NEVER AGAIN PLAISIO
Posted by ΣΑΒΒΑΣ on 30-10-2007 at 12:26
Κύριοι
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα site όπου όλοι οι καταναλωτές θα γράφουν τα παράπονά τους δημιουργώντας εμπάργκο στους κακούς επαγγελματίες. Δεν θα πρέπει να αφήνουμε τα πράγματα στους τυχόν κρατικούς φορείς μόνο αλλά να τα παίρνουμε στα χέρια μας κατά τον προαναφερθέντα τρόπο. Διαφορετικά είμαστε άξιοι της τύχης μας και καλά μας κάνουν οι"αεριτζίδες" που τολμούν και κυκλοφορούν στην αγορά παίρνοντας τα λεφτά που με κόπο κερδίζουμε. Γενικά η απογοήτευση κυκλοφορεί παντού διάχυτη όχι μόνο από την κοροιδία αλλά και από την ακρίβεια γενικότερα. Έχετε πάει μιά βόλτα μέχρι το Μόναχο? ανόχι σας πληροφορώ ότι το κόστος ζωής είναι κατ' ελάχιστο 30% μικρότερο από το δικό μας. Για όσο καιρό ο Ελληνικός λαός θα ενδιαφέρεται και θα κατεβαίνει διαμαρτυρόμενος στη Βουλή ΜΟΝΟ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΣΤΙΣ 02.00, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΛΗΤΗΣ, Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΑΣ ΕΞΑΝΕΜΙΖΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ Κ.Λ.Π., ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΣΤΑ ΔΕΝΔΡΑ.Α λήθεια αγαπητέ μου φίλε (μου επιτρέπετε!) σκεφθήκατε να πείτε και στον νομικό που απήντησε στην σελίδα αν μαζευτεί ένας ικανός αριθμός με αντίστοιχα με το δικό σας παράπονα, αν μπορεί να κάνει αγωγή στους απατεώνες με αμοιβή ένα ποσοστό της αποζημιώσεως που θα εκδικασθεί λόγω ηθικής βλάβης ? Εγώ πάντως σας ευχαριστώ και σας πληροφορώ ότι μπήκα στο διαδίκτυο για να δώ τιμές από το ακατανόμαστο μαγαζί για ένα εξωτερικό σκληρό 500G που ενδιαφέρομαι να αγοράσω ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΎΣ.
Ευχαριστώ!!!!!
Posted by Manolis Platakis on 31-10-2007 at 1:56
Χαίρομαι που τουλάχιστον έμαθε κόσμος μπας και γλιτώσουν κάποιοι από αυτά που πέρασα εγώ έως ότου οργανωθούμε.

Στο Μόναχο έχω πάει δυο φορές κι αυτό που λες ισχύει...
Posted by Mixalis on 14-11-2007 at 23:33
Σας γραφω και γω για να σας πω την απαραδεκτη παροχη υπηρεσιων απο το πλαισιο:Ηταν να ταξιδεψω Κυριακη και χρειαζομουνα ενα laptop για να κανω την δουλεια μου.Η παραγγελια εγινε την Δευτερα εφοσον εγραφε για το προιον παραλαβη σε 2 εργασιμες.Επειδη μενω στην επαρχια υπολογισα εστω να το παραλαβω πεμπτη για να προλαβω να το σεταρω κιολας.Μου τηλεφωνησανε Τεταρτη και μου ειπανε οτι ολα καλα κ οτι θα το παρω Παρασκευη.Τιποτα ομως παρασκευη τους περνω τηλ και μου λενε οτι ΣΙΓΟΥΡΑ ειναι στον δρομο και οτι θα το παρω Σαββατο.Ελα που ομως το courier των ελτα δεν δουλευει Σαββατο!!!!και μου ειπανε ψεματα!!!Με αποτελεσμα να φυγω στο εξωτερικο ξεκρεμαστος χωρις Η/Υ και να εχω προβλημα. Μαλλον εγω εφταιξα που τους εμπιστευτικα.Με το κτελ να το στελνανε θα ειχε φτασει 2 μερες νωριτερα!!!! Γι αυτο να ξερετε οτι αν παραγγειλετε κατι απο το πλαισιο να υπολογιζετε γυρω στην 1 εβδομαδα για να το παραλαβετε!!!Εγω παντως ποτε ξανα πλαισιο!!!
Posted by Μιχαλης on 14-11-2007 at 23:40
Τελικα αυτα τα καταστηματα πλαισιο,eshop κ.λ.π. το μονο που θελουν ειναι να πουλησουν (ν αρπαξουν τα λεφτα του κοσμου) και μετα να σε ξεχασουν! Υποστηριξη δυσκολα βρισκεις καλη οπως η HP.θα επρεπε να γνωριζουν ολοι τα δικαιωματα του καταναλωτη και να τα απαιτουν.
Posted by spirross on 19-11-2007 at 23:57
geia xara se olous!!! distixos exoume mplexei me paliolopodites...pantos egw eimai twn drastikwn lisewn...px spasimo ksiloma ksilofortoma kai fusika kata ena magiko tropo ola pan roloi...diladi apo oti mou exei dwsei h xwra mou na katalavw einai oti ta dikeomata <<ksilou>> ktontai.... krima pou eimaste to antitheto apo autous tous ellhnes pou ezisan prin 2000 xronia
fusika yparxei lysh na ginoume kaliteroi!!!! An vgaloume thn tapa kai vouliaksei h koloxwra (to lew me megali lhph....)tote tha eimaste kalitera....oust 300rezilia pou mas pinete to aima...
Y.G. sugnwmh gia ta orthografika lathakia...
Posted by Manolis Platakis on 20-11-2007 at 1:14
Ο νόμος της ζούγκλας ή όπως λένε οι Tool στο Ænema: "The only way to fix it is to flush it all away."

:-( :-(
Posted by Emilios Mastrogiannis on 18-01-2008 at 0:57
MOU ETIXE AKRIVOS TO IDIO THEMA ME TON FILO MANOLI PLATAKI. PIRA KAI EGO TO QTEK 8500 TO PERASMENO KALOKAIRI KAI KATI DEN PIGAINE KALA ME TIN FORTISI TOY KINITOY. TELIKA PIGA STON ANTIPROSOPO TOY KINITO , POY EINAI I TELESERVICE KAI MOU EIPAN AKRIVOS TO IDIO PRAGMA. OTI XALSA TON CONNECTORA FORTISIS, ME APOTELESMA NA XALASO KAI TIN PLAKETA. KAI MOU ZITAGANE 350 EYRO GIA NA TO EPISKEYASOYN, ENO EIXA EGGYISI 2 XRONIA. AFOY TSAKOTHIKA KAI VRISTIKA MAZI TOUS TELIKA DEN EKANA TPT. ME APOTELESMA NA XASO 350 EYRO KAI NA TSAKOTHO .... TI NA PO!!!! ELEOS PIA!!!
Posted by Manolis Platakis on 19-01-2008 at 0:14
Τι να πω φίλε μου... σε νιώθω απόλυτα :'-(. Λυπάμαι πολύ. Πρέπει να το μάθει ο κόσμος, δεν υπάρχει άλλη ελπίδα.

Τότε είχα ανοίξει threads παντού όπως π.χ. εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=154597 το οποίο αναζητώντας για ACE Hellas στο google βγαίνει 2ο αποτέλεσμα ;-)!
Posted by mitsaras 1455 on 29-03-2008 at 23:10
paidia diavazw me endiaferon ta parapanw kai akoma thimamai palia pou mou xan karatisei to pc 1.5 mina gia service.tin ferrari enzo na xa parageilei pio grigora tha tin efernan.pantws na leme tin alitheia,apo tote pou ksekinisa na agorazw apo to plaisio(eimai katoikos athinas se apantisi ston filo pou perimene to laptop tou)otidipote kalyptetai apo eggiisi tou katastimatos(kyriws eidi ypologistwn)exw vrei tin ygeia mou.polles fores eixa provlima(trofodotiko pou xalase,skliros diskos pou kaike,usb flashaki pou ta paixe,kalwdia pou itan ellatwmatika,kai ena swro alla)efoson imoun entos eggyisis mou ta allaxan kanonikotata meta apo oligolepto i elegxo mias meras.apokoryfwma 2 fores mou allaxane ena dvd-r liteon pou merika cd den ta diavaze enw to 2o pou xw ena LG ta diavaze kanonika.
Posted by Manolis Platakis on 30-03-2008 at 12:02
Στο Πλαίσιο είναι πράγματι κάπως καλύτερα τα πράγματα.
Posted by andreas on 22-04-2008 at 21:23
ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΠΑΣΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΕΤΥΧΕ. ΟΠΩΣ ΕΤΥΧΕ Η ΣΤΡΑΒΗ ΣΕ ΣΑΣ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ:ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΨΩΝΙΣΤΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ. ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
Posted by Manolis Platakis on 23-04-2008 at 2:12
Το θέμα είναι όταν θα τύχει η στραβή να υπάρχει έδαφος για τον καταναλωτή να βρει το δίκιο του... Στην Ελλάδα είμαστε ακόμη πολύ πίσω.
Posted by stathis on 09-08-2008 at 1:00
ΗΘΕΛΕΣ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΟ ΣΟΥ....ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ....
Posted by Manolis Platakis on 09-08-2008 at 17:41
Sorry αν είμαι λίγο επιφυλακτικός αλλά πλέον πιστεύω ότι είναι καθαρά αν σου κάτσει, ανεξαρτήτως μ;γαζιού...
Posted by Stratos on 21-08-2008 at 17:07
Exete diabasi ton nomo tou murphy sxetika... i strabi mpori na katsi opoudipote opotedipote!
Posted by Patitakis Alexandros on 14-09-2008 at 13:29
Imoun naftikos gia 40 xronia kai tha sas po tin empiriamou apo mia agora pou ekana stin Ameriki(DEN eimai amerikanofilos). Imoun me to karavi se kapoio limani kai pira ena PC apo magazi mias alisidas ilektronikon eidon. fevgontas apo nea Yorki gia iaponia mou xalase ston dromo i to xalasa apo mia vlakia. se 3 mines girisame USA se allo limani, to piga se opkatastima tis en logo etairias mta fovou theou kai xoris na mou poun defteri kouventa mou protinan allagi i epistrofi xrimaton ta opoia kai dextika. ekei o pelatis opos kai se alles xores exei panta dikio.EDO omos panta adiko kai panta mas rixnoun.Distixos toxei i ratsa mas.
Posted by Manolis Platakis on 14-09-2008 at 13:50
Δεν έχω κάτι άλλο να πω Αλέξανδρε. Τα είπες όλα. Ο καταναλωτής είναι κλασικό κορόιδο εδώ.
Posted by Pavlos Chatzopoulos on 16-11-2008 at 21:29
Pedia ego den exo mpei pote stin diadikasi na paro
PC kai genika kamia ilektroniki siskevi apo kapio katastima pou einai alisidagia dio logous:
1on panta ta vrisko kata 10-15% pio akriva
kai 2on protimo ta magazakia tis gitonias pou den tous simferi na vgaloun kako onoma
exo alaxi ipologistes kai ipologistes me provlimata me i exo apo eggisis kai mou to alaxan kai se merikes periptosis mou to psilo anavathmisan kiolas me mikri pragmatika diafora sta xrimata
einai panta filikoi kai panta tha sou to ftiaxoun
dokimaste to
pleon ola ta magazakia mikra kai megala exoun apo ola mpori na sou argisoun ligo parapano stin paraosi px 1-2 meres alla exeis to kefali sou sigouro
Posted by Petros Refanidis on 22-12-2008 at 18:41
makria apo to plaisio.
Asxetoi eno to paizoun kefalia.
anefthynoi eno yposxontai polla.
aprosopoi mias kai tin mia milas me enan kai meta sou apanta allos kai sto telos psaxneis tin alitheia sta comics
Posted by anonymos on 02-01-2009 at 8:22
liopon koirioi sunfono apoluta alla 8a i8ela na m protinete merikes selides pou 8a den 8a exei tetia remalia
Posted by mariner200 on 14-01-2009 at 3:44
επειδή κάποιος ανέφερε τις υπηρεσίες του Γερμανού και δεν θέλω να εκφραστώ ανάλογα....
τους πηγα ενα Nokia N95 για σερβις και μου το εδωσαν απειραχτο με τη δικαιολογια της υγρασιας.....αλλα θα το κυνηγησω οπως μπορω...
απλως πρεπει σαν καταναλωτες να μην ειμαστε κοροιδα και να κανουμε τη ζωη ολων αυτων που μας κοροιδευουν δυσκολη....
Posted by GEORGE ROGKOS on 29-03-2009 at 13:21
APO PLAISO MHN TO SYZHTAS!!!
SE 2 FILOYS MOY NA TA LETE...PROTH MERA MOLIS ANIGEI TIN O8ONH ME KAMMENO PIXEL. DEN LEI POY8ENA GIA KAMENA PIXEL STH EGGYISI KAI MAS DOYLEYAN KAI APO PANO . MAS LEGAN OTI ETSI EINAI H ZOH. META APO TSAMPOYKA KAI DIKIGOROY MAS DWSAN MIA POY EIXAN STH BITRINA. O ALLOS FILOS MOY PIRE SMARTPHONE. TO KINITO PIO POLLY TO EIXAN STO SERVICE , STOYS 3 MHNES POY TO EXEI 2MHNES TO KRATISAN AYTOI KAI ENA MHNA TO STEILAN GERMANIA GIA EPISKEYH ALLA KAI PALI TA IDIA. META APO TSAMPOYKA GIATI DEN KATALABENOYN ALLIOS TO ALLA3E ME KATI ALLO.
Posted by Alekos on 01-04-2009 at 19:20
Αγαπητοί φίλοι,
Διάβασα όλα τα σχόλια που έχετε γράψει με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον, συμφωνώ και σας καταλαβαίνω απόλυτα! Δυστυχώς ώμος, και μια σελίδα να ανοιχτεί στο διαδίκτυο, πολύς κόσμος δεν κατέχει τη γνώση να ψαχτεί μέσο διαδικτύου και αυτός ο κοσμάκης καταλήγει να αγοράζει από τους άλυτες και τους μεγαλέμπορους. Λυπάμαι που θα το πω, αλλά τα τελευταία 5 χρόνια (1 φορά το χρόνο) κάνω όλες τις αγορές μου (ρούχα, τεχνολογία κλπ…) από το εξωτερικό και τα «ελληνικά» μου χρήματα, τα παίρνει ο ξένος δυστυχώς. Καταρχάς όλοι συμφωνείτε ότι η Ελλάδα είναι η πιο ακριβή χώρα και οι έμποροι αισχροκερδούν, και από εξυπηρέτηση μηδέν. Με κοστίζει το αεροπορικό εισιτήριο, η διαμονή και τα ψώνια που θα κάνω λιγότερα από το κόστος που θα ψώνιζα τα ίδια πράγματα από εδώ(απίθανο αλλά πραγματικό). Αυτό που κάνω, γνωρίζω ότι δεν είναι λύση, και αν το κάνουν πολύς κόσμος, θα καταρρεύσει η αγορά και η χώρα! Πιστεύω ότι, όπως είπε ένας φίλος για την Αγγλία που ο δημοσιογράφος τα έβγαζε στην τηλεόραση, αυτό θα έκανε θαύματα αν εφαρμοζόταν στην Ελλάδα, αλλά μια μεγάλη εταιρία θα τον τρέχει στα δικαστήρια για δυσφήμηση κλπ (αφού εδώ η VODAFONE αθωώθηκε με τις κλοπές)! Μια δεύτερη λύση και καλύτερη θα έλεγα, να γινόταν το αντίθετο, να λέει ο κόσμος την καλή πλευρά από τα καταστήματα που έχουν καλές εμπειρίες και εξυπηρέτηση, έτσι δεν μπορεί να τους καταγγείλει κανείς! Άλλη λύση θα ήταν μιας κυβέρνησης που θα εφάρμοζε όλους τους νόμους, πράγμα το οποίο και πάλι δυστυχώς δεν πρόκειται να αλλάξει! Μια η ΝΔ, μια το ΠΑΣΟΚ και όλοι με «σάπιους» βουλευτές παππούδες, κλέφτες και απατεώνες! Δεν λέω ότι από τα άλλα κόμματα έχουμε κάποια σωτηρία, και γι’αυτό λέω ότι από πλευρά κυβέρνησης δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι! Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Posted by COCOS on 03-08-2009 at 10:39
paidia kai egw mia apo ta idia..agorasa ena pc apo to e shop..eixe apo tin arxi provlima kai den mporousan na to lisoune..to agorasa 13/11/09 kai akoma trexw 3/8/09.. to provlima en telei itan o epeksergastis pou enw eixa parageilei kai eixa plirwsei tetrapirino 3afnika diapistwnw oti to pc exei monopirino..nomisa oti auto egine sto teleutaio service alla stin pragmatikotita anakalipsa oti eixe ginei kairo.milaw me tous an8rwpous sto service tou e shop kai me katigorisan oti egw alla3a ton epe3ergasti...gia kaki tous tixi omws vrika ena xarti me elegxous pou eginan sto pc, pou apodikniei oti prin to paralavw egw gia prwti fora eixe monoprino epe3ergasti...i diafora stin timi einai girw sta 100 eurw...stin ousia edw kai 8 mines den exw pc (eimai kai egw foititria kai einai aparaithto)plirwnw internet... xwris nohma..h simperifora twn ipeu8unwn kai sto katastima xaniwn kai apo to service aparadekti...prin ka8e agora sas apo to sigekrimeno katastima PROSOXH!!!!!
Posted by Manolis Platakis on 07-08-2009 at 17:23
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να σε κατηγορούν ότι εσύ άλλαξες το PC ενώ έχουν κάνει αυτοί αλητεία! Μου το είχαν κάνει στο Cosmodata με μνήμες! Μακριάαααααα
Posted by Spyros on 26-08-2009 at 14:34
Παιδιά δεν μου έχει τύχει κάποιοα τρανταχτή ανάλογη εμπειρία, στέλνω απλά για να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για αυτό το πόστ και για τα σχόλια που έχουν γίνει.. Πιστεύω κάτι τέτοιο-σε μεγαλύτερη "έκταση"- θα ήταν ένα πολύ καλό site όπως αυτό που πολλοί περιέγραψαν παραπάνω. ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ όπως εδώ. Αλλά δυστυχώς όποιος μιλήσει με ονόματα κινδυνεύει όντως με μυνήσεις, όπως είπε και ένα φίλος παραπάνω..

YG: Τουλάχιστον τώρα ξέρω ότι για μεγάλες και ακριβές αγορές ηλεκτρονικών δε θα προτιμήσω το e-shop.
Posted by Manolis Platakis on 26-08-2009 at 14:53
Μόνο αν πάψουμε να φοβόμαστε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε συμπεριφορές που αντιμετωπίζουν τον καταναλωτή-πελάτη σαν να είναι σκουπίδι!
Posted by krikis con on 20-09-2009 at 22:21
Δεν προκειται να ξαναγορασω ποτε πια απο το eshop μετα απο αυτα που διαβασα.
Posted by myrtw on 29-03-2011 at 16:05
Παιδιά εγώ αγόραζα ένα innovator laptop απο το e-shop πριν 9 μήνες (2 χρόνια άμεση αντικατάσταση έλεγαν πως δίνουν) και διαλύθηκε άνοιξε από την μία μερία και ξεκόλησε η οθόνη την ώρα που πήγαινα να την ανοίξω.Μετά απο επικοινωνία μαζί τους μου είπανε ότι δεν ισχύει η εγγύηση γιατί λέει είναι σπάσιμο!
Posted by Θεόδωρος on 05-05-2011 at 17:06
Όσο αφορά την ACE-Hellas είναι η ντροπή της HTC. Μου βγάλανε το HD2, ενός έτους εκτός εγγύησης, λόγω unofficial application,με ROM της μαμάς εταιρείας, απείραχτη. Και παραδεχτήκανε και όλας ότι το main board είναι ελλατωματικό και μου ζητήσαν 310 ευρώ οι άχρηστοι. Που έτσι και τους ρίξει πόδι η HTC με τόσες καταγγελίες που έχουν γίνει ο κ. Niclas Nielsen θα είναι υπέυθυνος service σε μπανάνες.
Posted by Manolis Platakis on 05-05-2011 at 20:18
Τυπική συμπεριφορά ACE Hellas. Απαράδεκτοι!
Posted by konstantis sotirios on 07-06-2011 at 16:57
milisa me htc file mou simera to 2011. spasmenh othoni se htc desire . to kinito mou esbise sta xeria mou den exei akoumpisei kato apotoma oxi na pesei opos isxirizontai. tha to ixa apo thn proti ebdomada an den tous elkraza. perasan treis mexri tora kai telika to mono pou kanane einai 10% sta 161 euro pou stoixizei. milisa me htc me pollous upeuthinous gia na perastei egguisi mexri kai aglofoni proistamenh h opoia kai pali den ekane tiptoe . tous leo gia ta porblimatta ths ace hellas kai pos xanei h htc kai den ydronoun. me taleporisan polu. aurio tha pao na to paro tha to pliroso kanonika tin ekptosi tha skiso to 10 euro mprosta tous . xestika giftos dne tha gino . alla an exei kosmo tha tous kseftilizo kai fusika den menei ekei. anendotos o k service epese kai espase leei. dikaio den mporoume na broume apla na kseftilisoume thn htc sto fecebook kai se ola ta foroums na allaksoun thnpolitiki tous se ena agatho pou poulietai akriba edo. parepiptontos na sas po pos me ereyna agoras h othoni to htc desire ( lcd ) exei 74$ koinos peripou 75 € mazi me ta metaforika apo tiwan. ( ergostasio htc ) e loipon pos ginete kati toso ftinotero na ftanei sta 160 eyro? NA TA FANE STOUS GIATROUS KAI NA TOUS LENE ESEIS FTAITE NA PROSEXATE RE OI MALAKES KAI NA MIN MPOROUN NA KANOUN TIPOTE. AYRIO THA MAS GRAPSOUN OI EFIMERIDES AN DO TROPO UPEROPTIKO KAI KSEFTILA ALLA PREPEI NA KANOUME KATI. PLEON H ELLADA DEN PREPEI NA DEXETE TETOIOUS EPAGGELMATIES NA PANE STHN GERMANIA AS POUME NA TA KANOUN AYTA. ALLA FLOROI POU MAS KANOUN OTI THELOUN ME THN ANOXI THS HTC TOU KRATOUS. DEN MPOREITAI NA FANTASTEITE ME POSOUN YPEYTHINOYS ( ANEYTINOUS ) MILISA . MAKRYA APO HTC KAI ECE HELLAS .
Comment on This Post

Image password:
The Captcha image
Phonetic spelling (mp3)