Σύγχρονα Videogames
Posted by Manolis Platakis on 27-11-2005 at 23:35
Image Hosted by ImageShack.us
Σήμερα, έκατσα και τερμάτισα, μετά από αρκετά χρόνια (5-6 ίσως) το Super Mario Land 1 σε εξομοιωτή στο pc.
Μετά τον τερματισμό, με έπιασε μια μελαγχολία την οποία δεν κατάφερε να μετριάσει το Super Mario Land 2, το οποίο μετά από λίγο έκλεισα, δε με είχε ενθουσιάσει ούτε όταν ήμουνα μικρός άλλωστε.
Ποια είναι η κατάσταση σήμερα; Σωρεία από shoot 'em up για να αγοράσουμε τον πιο τέλειο υπολογιστή και την πιο τερατώδη κάρτα γραφικών με 666 TB για να τα "απολαύσουμε". Τι ακριβώς να απολαύσουμε όμως; Μαγικά, ομολογουμένως, γραφικά και ένα ρηχό και ανούσιο gameplay. Προσοχή δεν επιτίθεμαι στα Shoot 'em up γιατί και εμένα μου άρεσαν κάποτε. Doom II, Wolfenstein και Duke Nukem 3D είχαν πάρει γενναίο κομμάτι της παιδικής μου αθωότητας :D. Όμως, η αγαστή συνεργασία με τις εταιρίας σε βάρος της τσέπης μας και το μηδαμινό gameplay των ημερών με έχουν νευριάσει αρκετά..
Παιχνίδια, όπως τα Zelda και τα Mario, Donkey Kong και adventures όπως τα Monkey Island (και τα λοιπά της Lucas) καθώς και το πιο πρόσφατο(2000) Longest Journey φαίνεται να έχουν μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Παρεπιπτόντως, ο γράφων δε συμπάθησε ιδιαίτερα το Syberia ενώ τα Myst δεν τον άγγιξαν ποτέ. Εν τω μεταξύ, βγήκαν ένα σωρό adventures από τότε, τα οποία ο Τσουρινάκης εκθειάζει ως συνήθως.. Μερικά από αυτά, ίσως να είναι και καλά, όμως δε μου κέντρισαν την περιέργεια να τα δοκιμάσω.
Τι μέλλει γενέσθαι; Το Zelda: Minish Cap ήταν αρκετά καλό, οπότε υπάρχει ελπίδα και για το μέλλον. Πολλά θα εξαρτηθούν από το sequel του Longest Journey, το Dreamfall. Διαποτισμένο με αρκετά action στοιχεία, τα οποία *υποτίθεται* πως δε θα αλλοιώσουν το χαρακτήρα της περιπέτειας, που είχε ο πρόγονός του, το παιχνίδι αυτό θα κρίνει πολλά για το δυσοίωνο μέλλον των adventures αλλά και γενικότερα των παιχνιδιών με αληθινό και μεστό περιεχόμενο. Γιατί για μένα μερικά παιχνίδια είναι τέχνη και το λέω έχοντας πλήρη επίγνωση της "υπερβολής" και σώας τα φρένας.
Αν το dreamfall αποδειχτεί μέτριο τότε μάλλον ήρθε η ώρα να αναλάβουμε εμείς (οι φοιτητές Πληροφορικής) την κατάσταση στα χέρια μας. Δε βλέπω μάλιστα το λόγο που Τα Νέα αντιμετωπίζουν, με τόσο σκεπτικισμό, την επίση ενσωμάτωση στο πρόγραμμα σπουδών κατεύθυνσης σχεδιασμού ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Η επιστήμη μας, ούτως ή άλλως είναι εμπορικοστραφής, επομένως, αντί να δουλεύουμε για μεγάλες εταιρίες μηχανοργάνωσης ή ανάπτυξης εμπορικού λογισμικού για εφαρμογές γραφείου, θα πείραζε να σχεδιάζαμε ηλεκτρονικά παιχνίδια; Η απάντηση (στο μυαλό μου) φαντάζει κατηγορηματική: ΟΧΙ.
Posted by Aggelos Bimpoudis on 04-12-2005 at 20:09
douleia den eixe o diaolos.... epaize supermario land 1. Swat kai pali swat
Posted by Manolis Platakis on 04-12-2005 at 21:14
Το Mario Land 1 είναι κλάσεις ανώτερο.. :P
Posted by Vasilis Bouzoukos on 13-12-2005 at 15:08
Αυτά ήταν παιχνίδια, τώρα όλο κονσέρβες βγάζουνε. Δεν υπάρχει αρκετή δημιουργικότητα. Τώρα για να γίνει game development εδώ ,θέλει καιρό ...:(
Posted by Manolis Platakis on 13-12-2005 at 21:14
Τι εννοείς λέγοντας θέλει καιρό; Θέλει χρόνο για να κάτσεις να φτιάξεις παιχνίδι ή θέλει καιρό το να ασχοληθεί η Ελλάδα με αυτήν την αγορά. Η Ελλάδα που καθημερινά μετρά τις πληγές του πΟΤΕ; Ή μήπως εννοείς κάτι άλλο και δε σε πιάνω; :)
Posted by Βαγγέλης on 29-12-2005 at 4:49
simfono apolita. Ta simerina pexnidia (an kai klasis anotera apo ta palia oson afora ta grafika) den mporoun oute sto elaxisto na ta sinagonistoun.
Comment on This Post

Image password:
The Captcha image
Phonetic spelling (mp3)