Subject: POIOI DIDASKOUN EXCEL KAI ACCESS??????
    Date: Mon, 14 Jul 1997 20:15:04 +0300
   From: Nektarios Moumoutzis 
       To: "'boole@eexi.gr'" 
      CC: "'gcsd@csd.uch.gr'" 


Kyrie Krhtike,
Steilate sthn EEXI thn parakatw hlektronikh epistolh zhtontas na anoiksei
enas dialogos sto Internet sxetika me to poios didaskei EXCEL ka ACCESS
sta kentra eleytherwn spoudwn.

>Date: Wed, 2 Jul 1997 21:19:53 +0300
>From: "NIKOS KRHTIKOS" 
>To: EEXI  
>Subject: hello
>
>ΠΡΟΣ  ΤΑ  ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΕΧΙ
> 
> Με αυτό το mail θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα θέμα που έχει σχέση με
> τη διδασκαλία πληροφορικής . Στα κέντρα ελευθέρων σποθδών τοποθετούν
> παράτυπα και κατά μια έννοια παράνομα άτομα που δεν έχουν σχέση με
> μαθηματικά
> και δεν έχουν σπουδάσει πουθενά καθηγητές να " διδασκούν " τα μαθηματικά
> προγράμματα πληροφορικής  EXCEL  & ACCESS .  Αυτό έχει αποτελέσματα :
> 1.    Κοροϊδεύουν τον κόσμο αφού κάνουν ελάχιστη ύλη χωρίς σχεδιασμό στη
> διδασκαλία
> 2.    Μαθηματικά μυαλά , αληθινοί καθηγητές περνάνε σε 2η μοίρα 
> 3.    Στη σκέψη και στη συνείδηση των εκπαιδευόμενων γελειοποιείται το μάθημα
>  
> της πληροφορικής .
> 
> 
> Εγώ εργάζομαι σε κέντρα ελευθέρων σπουδών και γνωρίζω από κοντά αυτές
> τις απάτες των φωστήρων επιχειρηματιών .
> Προτείνω να ανοίξει ένας διάλογος μέσα από το  Internet γενικότερα για
> θέματα
> εκπαίδευσης και διδασκαλίας πληροφορικής .
> 
> Ευχαριστω   πολύ
> 
> ΝΙΚΟΣ   ΚΡΗΤΙΚΟΣ
> ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ - Date: Wed, 2 Jul 1997 21:19:53 +0300
From: "NIKOS KRHTIKOS" 
To: EEXI  
Subject: hello

ΠΡΟΣ  ΤΑ  ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΕΧΙ
> 
> Με αυτό το mail θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα θέμα που έχει σχέση με
> τη διδασκαλία πληροφορικής . Στα κέντρα ελευθέρων σποθδών τοποθετούν
> παρ
άτυπα και κατά μια έννοια παράνομα άτομα που δεν έχουν σχέση με
> μαθηματικά
> και δεν έχουν σπουδάσει πουθενά καθηγητές να " διδασκούν " τα μαθηματικά
> προγράμματα πληροφορικής  EXCEL  & ACCESS .  Αυτό έχει αποτελέσματα :
> 1.    Κοροϊδεύουν τον κόσμο αφού κάνουν ελάχιστη ύλη χωρίς σχεδιασμό στη
> διδασκαλία
> 2.    Μαθηματικά μυαλά , αληθινοί καθηγητές περνάνε σε 2η μοίρα 
> 3.    Στη σκέψη και στη συνείδηση των εκπαιδευόμενων γελειοποιείται το
μάθημα
>  
> της πληροφορικής .
> 
> 
> Εγώ εργάζομαι σε κέντρα ελευθέρων σπουδών και γνωρίζω από κοντά αυτές
> τις απάτες των φωστήρων επιχειρηματιών .
> Προτείνω να ανοίξει ένας διάλογος μέσα από το  Internet γενικότερα για
> θέματα
> εκπαίδευσης και διδασκαλίας πληροφορικής .
> 
> Ευχαριστω   πολύ
> 
> ΝΙΚΟΣ   ΚΡΗΤΙΚΟΣ
> ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
> ΜΕΛΟΣ   ΕΜΕ   - AMS
> ΜΕΛΟΣ   ΕΜΕ   - AMS

Exw loipon na rwthsw ta ekshs:
1. Se poious anafereste oti den einai kathigites kai didaskoun
   ayta ta "mathimatika programmata"?
2. Se ti pososto symvainei sytoi oi kata th gnwmh sas "asxetoi"
   na didaskoun kai se ti pososto didaskete eseis oi ta "mathimatika myala"?
3. Ti exete spoudasei kyrie Krhtike kai ypografete ws "ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ"?
   Apo poio tmima Pliroforikhs kai pote apofoithsate?
4. Ti gnwmh exete sxetika me th didaskalia
   a. Ths mathimatikhs Fysikhs apo asxetous Fysikous?
   b. Ths mathimatikhs Xhmeias apo asxetous Xhmikous?
   c. Ths mathimatikhs Filosofias apo asxetous Filologous?
   d. Ths mathimatikhs Oikiakis Oikonomias apo asxetous Oikokyrikous 
   e.  kai kyriws ths twn mathimatikwn thrhskeytikwn (Aei o Theos o megas Geometrei!) 
       apo asxetous theologus?

Perimenw me endiaferon tis apanthseis sas prokeimenou na synexisthei o
epoikodomhtikos dialogos pou ksekinhsate.

Nektarios Moumoutzis
Ptyxiouxos Episthmhs Ypologistwn Panepisthmiou Krhths