ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  α.  Διδακτικό έργο

     Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

  Προπτυχιακά μαθήματα

  ·      Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων (ΚΕΜ753): Περιγραφική Στατιστική, μελέτη κατανομών, εκτιμητική, έλεγχοι υποθέσεων και διαστήματα εμπιστοσύνης, ανάλυση κατηγορικών δεδομένων, πίνακες συνάφειας, απαραμετρικά κριτήρια, περιγραφική ανάλυση πολυδιάστατων δεδομένων, εργαστήριο  StatGraphics , SPSS, SAS . (Συνεργάτης του Καθηγητή Μάρκου Κούτρα στο Τμήμα Μαθηματικών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 1991–1992).

  ·      Πληροφορική ΙΙ (ΚΕΜ251): Δομή ενός προγράμματος PASCAL , μεταβλητές, σταθερές, αριθμητικές παραστάσεις, εντολή καταχώρησης, ενσωματωμένες συναρτήσεις, είσοδος – έξοδος πληροφοριών, εντολές ελέγχου, οι εντολές REPEAT , WHILE , FOR , υποπρογράμματα, πεδία, μέθοδοι ταξινόμησης – αναζήτησης, σύνολα, εγγραφές, μεταβαλλόμενες εγγραφές, αρχεία, επεξεργασία αρχείων – εφαρμογές, καταχώρηση με δείκτες. (Συνεργάτης του Καθηγητή Νικ. Μισυρλή στο Τμήμα Μαθηματικών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το εαρινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 1994–95 και 1995–96). 

  ·      Πληροφορική Ι (Υ141): Γενικά για Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές (στοιχεία αρχιτεκτονικής, τρόπος λειτουργίας), λογικά διαγράμματα, δομοδιαγράμματα, γλώσσα Fortran 77. (Συνεργάτης των Επικούρων Καθηγητών Αλ. Μπεμ και Θεοχ. Θεοχάρη στο Τμήμα Μαθηματικών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 1995–96).

  ·      Πληροφορική Ι (Υ141): Εισαγωγικές έννοιες αρχιτεκτονικής και αριθμητικής υπολογιστών, αλγοριθμική επίλυση προβλημάτων, βασικές δομές αλγορίθμων, περιγραφή αλγορίθμων με ψευδοκώδικα και διαγράμματα ροής, η γλώσσα προγραμματισμού C: εκφράσεις, τελεστές, τύποι δεδομένων, εντολές ελέγχου και επανάληψης, συναρτήσεις, χρήση βιβλιοθηκών, πίνακες, αρχεία, διαχείριση μνήμης – δείκτες. Αποτελεσματικότητα αλγορίθμων. Επιλεγμένες εφαρμογές από αριθμητική ανάλυση, γραμμική άλγεβρα, αναζήτηση/ταξινόμηση και προσομοίωση, εξοικείωση με το λειτουργικό σύστημα Windows, χρήση λογισμικού για προγραμματισμό σε C (μεταγλωττιστής, editor), συγγραφή μαθηματικών κειμένων (Word, LATEX), γραφικά, χρήση δικτύου, MATLAB (Διδασκαλία στη βαθμίδα του Λέκτορα, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Μαθηματικών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2004–2005).

  ·      Ειδικά Θέματα Θεωρητικής Πληροφορικής (Πολυπλοκότητα, Μορφοκλασματική και Υπολογιστική Γεωμετρία) (ΘΠ16): Κυρτότητα, τριγωνοποίηση, σάρωση, διαμερισμός και εντοπισμός σημείου, διαγράμματα Voronoi και Delaunay, προβλήματα τομών και ορατότητας, πρόσφατες εξελίξεις χρησιμοποιώντας τυχαίες μεθόδους δειγματοληψίας, ταίριασμα μορφής, γειτνίαση και προβλήματα πλησιέστερης γειτονίας, σχεδίαση κίνησης και εξακρίβωση σύγκρουσης, επίδραση αριθμητικών αποτελεσμάτων σε γεωμετρικούς υπολογισμούς, εφαρμογές στη σχεδίαση κίνησης, προεπεξεργασία ορατότητας, αναγνώριση βασισμένη σε πρότυπα και ΓΣΠ, αναλλοίωτες καμπύλες, διακλάδωση και φυσιολογικές μορφές, αμετάβλητα υπερβολικά σύνολα και συμβολική δυναμική, Θεωρία του Χάους, Θεωρήματα των Birkhoff και Moser, εφαρμογές, μιγαδική δυναμική, μορφοκλάσματα και πολυμορφοκλάσματα, μορφοκλασματικά σύνολα Julia και Mandelbrot, μορφοκλασματικές επιφάνειες παρεμβολής. Απαιτείται η ανάγνωση της βιβλιογραφίας και μία παρουσίαση ή μια μελέτη. (Διδασκαλία στη βαθμίδα του Λέκτορα, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Πληροφορικής του Ε.Κ.Π.Α. κατά το εαρινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 1999–2003 και 2004–2005).

  ·      Υπολογιστική Γεωμετρία (ΘΠ09): Σχεδίαση – ανάλυση αλγορίθμων επεξεργασίας γεωμετρικών δεδομένων, γεωμετρικοί χώροι και αλγεβρικές παραστάσεις σημείων, ευθειών, καμπυλών, επιπέδων, επιφανειών, κτλ., γεωμετρικός δυϊσμός, υποδιαιρέσεις του χώρου και διατάξεις επιφανειών, Θεώρημα της ζώνης και χρήσεις του, ακολουθίες Davenport Schinzel , εφαρμογές, κυρτό κάλυμμα σημείων και αλγόριθμοι εξεύρεσής του, διαγράμματα Voronoi και Delaunay , τρόποι υπολογισμού των, λύσεις σε προβλήματα γειτονίας, τριγωνοποιήσεις σημείων και διατάξεων, εφαρμογές, τεχνικές αναζήτησης ανά περιοχή ( range searching ): δένδρα υποδιαίρεσης, τεχνικές βασισμένες σε τυχαία δείγματα: ε – δίκτυα και ε – προσεγγίσεις, παραμετρική αναζήτηση, εφαρμογές σε ρομποτική, τεχνητή όραση, γραφική και τεχνητή σχεδίαση. (Διδασκαλία στη βαθμίδα του Λέκτορα, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το χειμερινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 1999–2000, 2000–2001 και 2001–2002).

  ·      Υπολογιστική Γεωμετρία (ΘΠ11): Προβλήματα τομών και ορατότητας, κυρτό περίβλημα σε 2 και 3 διαστάσεις, μέθοδος διαίρει και βασίλευε, υπολογισμός όγκου πολυέδρου, γραμμική βελτιστοποίηση, τυχαιότητα, τριγωνοποίηση σε 2 διαστάσεις, κάθετη υποδιαίρεση, διαμερισμός και εντοπισμός σημείου, διατάξεις ευθυγράμμων τμημάτων και τριγώνων, δυϊσμός, διάγραμμα Voronoi (γειτνίασης), μέθοδος σάρωσης, τριγωνοποίηση Delaunay, κίνηση ρομπότ ανάμεσα σε εμπόδια, εφαρμογές στο σχεδιασμό με υπολογιστή (CAD) και την κατασκευή πλέγματος (mesh generation), προβλήματα υλοποίησης, εκφυλισμένα δεδομένα και διαταραχή. (Συνδιδασκαλία με τον Αναπληρωτή Καθηγητή Ιωαν. Εμίρη στη βαθμίδα του Λέκτορα, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2002–2003).

  ·      Γραφική με υπολογιστή (5ΕΠ02): Συσκευές εισόδου και εξόδου γραφικών. Αλγόριθμοι σχεδίασης απλών γεωμετρικών καμπυλών (ευθύγραμμα τμήματα, κύκλοι, κωνικές τομές, κ.λπ.). Τεχνικές antialiasing. Αναπαράσταση και λειτουργίες πολυγώνων. Αλγόριθμοι αποκοπής (clipping) σε δύο και τρεις διαστάσεις. Διδιάστατοι και τριδιάστατοι (μέσω αναπαράστασης επιφανειών, προβολών, αλγορίθμων αποκοπής γραμμών, βασικών αρχών φωτισμού, παραγωγής χρωμάτων) γεωμετρικοί μετασχηματισμοί. Χωρική απόδοση τριδιάστατων δεδομένων (εφαρμογές σε volume rendering ιατρικών δεδομένων, ψηφιακά παραγόμενες ακτινογραφίες από δεδομένα αξονικού τομογράφου – DRR). Τριγωνοποίηση και χωρική απόδοση επιφανειών από τριδιάστατα δεδομένα (αλγόριθμος βηματίζοντος κύβου για ιατρικά δεδομένα). Μοντελοποίηση επιφανειών (παραμορφώσιμα μοντέλα – εφαρμογές σε ανατομικά όργανα). Τριδιάστατοι γεωμετρικοί μετασχηματισμοί – μετασχηματισμοί ελαστικότητας – γεωμετρικές παραμορφώσεις εικόνων σε 2D/3D (εφαρμογές σε χωρική ταύτιση εικόνων από διαφορετικά συστήματα εικονισμού, π.χ. CT – SPECT, εφαρμογές σε σχεδιασμό ραδιοθεραπείας, προσομοίωση επεμβάσεων). Παραγωγή τριδιάστατων ανατομικών ατλάντων. Σύντηξη πληροφοριών (fusion) από διαφορετικά απεικονιστικά συστήματα. Διδασκαλία στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη βιοϊατρική του Π.Σ.Ε. κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2012–2013.

  ·      Επικοινωνία ανθρώπου υπολογιστή (7ΕΠ04): Εισαγωγή στην επικοινωνία ανθρώπου - υπολογιστή. Ορισμός της αλληλεπίδρασης ανθρώπου – υπολογιστή. Ιστορική αναδρομή. Τεχνικές αλληλεπίδρασης, ιστορική αναδρομή. Γνωσιακές αναφορές, οπτική αντίληψη, γνωστικά πρότυπα, πρότυπο ανθρωπίνου επεξεργαστή, πρότυπο διάδρασης χρήστη - συστήματος κατά Norman, κατανεμημένα πρότυπα, αναπαράσταση γνώσης και νοητικά πρότυπα, αρχές σχεδιασμού διαδραστικών μοντέλων. Οι τρεις κίονες, οδηγίες σχεδιασμού, σχεδίαση εικονιδίων. Αξιολόγηση σχεδιασμού, παράγοντες καθορισμού της τεχνικής αξιολόγησης, τρόποι διεξαγωγής αξιολόγησης (μελέτες εργαστηρίου, μελέτες πεδίου). Τεχνικές αξιολόγησης του σχεδιασμού ενός συστήματος (Cognitive walkthrough, ευρετική αξιολόγηση, review - based αξιολόγηση, αξιολόγηση με βάση το μοντέλο). Αξιολόγηση υλοποίησης, τεχνικές αξιολόγησης ενός υλοποιημένου συστήματος. Εμπειρικές μέθοδοι πειραματικής αξιολόγησης, μέθοδοι παρατήρησης, τεχνικές επερώτησης. Η οικογένεια μοντέλων GOMS, αξιολόγηση με βάση το πρότυπο GOMS, τα μοντέλα της οικογένειας GOMS, εφαρμοσμένη ανάλυση GOMS στο σχεδιασμό. Το keystroke - Level Model (KML), Card, Moran & Newell GOMS (GMN-GOMS), Natural GOMS Language (NGOMSL), Cognitive – Perceptual - Motor GOMS (CPM - GOMS). Σχεδίαση Web. Σχεδίαση ηλεκτρονικού εμπορίου. Σχεδίαση για όλους – σχεδίαση για άτομα με ειδικές ανάγκες. Διδασκαλία στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Πληροφορικής με εφαρμογές στη βιοϊατρική του Π.Σ.Ε. κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2012–2013.

  ·       Μαθηματικά για την Πληροφορική Ι (ΠΛΗ12): Γραμμική Άλγεβρα, Απειροστικός Λογισμός και Πιθανότητες. Σύμβουλος-Καθηγητής Σ.Ε.Π. στην εν λόγω Θεματική Ενότητα (Θ.Ε.) του Προγράμματος Σπουδών «Πληροφορική» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.) για τα ακαδημαϊκά έτη 2005–2006, 2006–2007, 2007–2008, 2008–2009, 2009–2010, 2010–2011, 2011–2012 και 2012–2013.

  Μεταπτυχιακά μαθήματα

  ·      Γραφικά- Fractals (ΠΜΣ505): Βασικές έννοιες, αλγόριθμοι για τη σχεδίαση ευθειών, κύκλων και ελλείψεων, πίνακες μετασχηματισμών στο επίπεδο, αλγόριθμοι αποκοπής: σημείων, ευθειών και επιφανειών στο επίπεδο, αλγόριθμoι σάρωσης πολυγωνικών επιφανειών (scan conversion), πίνακες μετασχηματισμών στο χώρο των τριών διαστάσεων, απεικονίσεις χώρου στο επίπεδο: κεντρικές και παράλληλες προβολές, παράσταση καμπυλών: καμπύλες Bezier βαθμού n, κυβική παρεμβολή, B-splines καμπύλες, δομές δεδομένων και αλγόριθμοι στη γεωμετρία: δενδροειδείς, πλεγματικές δομές, μορφοκλασματικά (fractal) σύνολα και οπτικοποίησή τους: βασικές μαθηματικές έννοιες, επαναλαμβανόμενα συστήματα συναρτήσεων (IFS), σύνολα Julia και Mandelbrot, διδιάστατες και τριδιάστατες αναπαραστάσεις τους. (Συνδιδασκαλία με τον Αναπληρωτή Καθηγητή Θεοχ. Θεοχάρη στο Τμήμα Πληροφορικής του Ε.Κ.Π.Α. κατά το εαρινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 1997–1998, 1998–1999 και στη βαθμίδα του Λέκτορα, βάσει του Π.Δ. 407/80, το 1999–2000).

  ·      Γραφικά, Οπτικοποίηση, Μορφοκλάσματα (ΠΜΣ505): Στάδια επεξεργασίας πολυγωνικού μοντέλου: μετασχηματισμοί, αποκοπή, προβολές, φωτισμός, αντιταύτιση, παράσταση υφής. Αλλα μοντέλα. Αλγόριθμος παρακολούθησης ακτίνας (ray-tracing): βασικός αλγόριθμος, τομή ακτίνας/αντικειμένου, περιβάλλοντες όγκοι, διαμέριση χώρου. Προηγμένα μοντέλα και αλγόριθμοι φωτισμού. Συνθετικές ταινίες (animation): μεθοδολογίες δημιουργίας, τεχνικές παρεμβολής, αρχές κίνησης χαρακτήρων, μεταμόρφωση (morphing). Οπτικοποίηση (visualization): οπτικοποίηση διανυσματικών και βαθμωτών πεδίων, οπτικοποίηση ογκομετρικών δεδομένων. Μορφοκλασματικά (fractal) σύνολα και οπτικοποίησή τους: βασικές μαθηματικές έννοιες, επαναλαμβανόμενα συστήματα συναρτήσεων (IFS), σύνολα Julia και Mandelbrot, διδιάστατες και τριδιάστατες αναπαραστάσεις τους. (Συνδιδασκαλία με τον Αναπληρωτή Καθηγητή Θεοχ. Θεοχάρη στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το εαρινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 2000–2004, στη βαθμίδα του Λέκτορα βάσει Π.Δ. 407/80, και κατά το χειμερινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 2006–2008).

  ·      Γραφικά, Οπτικοποίηση, Μορφοκλάσματα (ΠΜΣ505): (Συνδιδασκαλία με τον Λέκτορα Νικ. Πλατή στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το εαρινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 2004–2006).

  ·      Χάος και Δυναμικά Συστήματα (ΠΜΣ545): Μορφοκλασματικές συναρτήσεις και επιφάνειες παρεμβολής, μορφοκλασματικές διαστάσεις, μορφοκλάσματα και πολυμορφοκλάσματα, μη γραμμικά δυναμικά συστήματα και χαοτική συμπεριφορά, σημεία ισορροπίας και ευστάθεια, συστήματα Hamilton, ακολουθίες διπλασιασμού περιόδου και παγκοσμιότητα, εκθέτες Liapunov, επανακανονικοποίηση, διαλειπτότητα, παράξενοι ελκυστές, αναλλοίωτες καμπύλες, διακλάδωση και φυσιολογικές μορφές, αμετάβλητα υπερβολικά σύνολα και συμβολική δυναμική, Θεωρία του Χάους, Θεωρήματα των Birkhoff και Moser, εφαρμογές τους μέσω Mathematica, Matlab και Visual γλωσσών προγραμματισμού. (Διδασκαλία στη βαθμίδα του Λέκτορα, βάσει του Π.Δ. 407/80, στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α. κατά το χειμερινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 2001–2003 και 2004–2005).

  ·      Φωτορεαλισμός στη Σύνθεση Εικόνας ( Rendu en synth é se d images ): Texture synthesis, Regular and stochastic sampling, Aliasing and antialiasing, Models of colours, Ray-tracing and extensions, Beam tracing, Image-based rendering, Real-time rendering, Physical models, Ageing of materials, Participating media, Interactions light-materials. Το μάθημα ανήκει στο «Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική» (Πληροφορική, Σύνθεση Εικόνας και Σχεδιασμός Γραφικών) με κατεύθυνση στην « τεχνολογία πολυμέσων & διαδικτύου, σύνθεση εικόνας, σχεδιασμό υπολογιστικών γραφικών» και εξειδίκευση στην «Πληροφορική και Επιστήμες της Πληροφoρίας και της Επικοινωνίας». Διδασκαλία ως Επιστημονικός Συνεργάτης (Επίκουρος Καθηγητής) στο Τμήμα Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Αθηνών κατά το χειμερινό εξάμηνο των ακαδημαϊκών ετών 2008–2009, 2009–2010, 2010–2011, 2011–2012 και 2012–2013.

  ·      Μοντελοποίηση και Συνθετική Κίνηση (Modélisation et animation) : Topology-based geometric modeling, Modelling by clouds of points, Systems of particles, Differential geometry, Principal methods of animation, Dynamic simulation, Simulation of growth, Free-form deformations, Animation of deformable objects, Mass-spring system, Physical based animation, Mathematical techniques used in animation. Το μάθημα ανήκει στο «Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική» (Πληροφορική, Σύνθεση Εικόνας και Σχεδιασμός Γραφικών) με κατεύθυνση στην « τεχνολογία πολυμέσων & διαδικτύου, σύνθεση εικόνας, σχεδιασμό υπολογιστικών γραφικών» και εξειδίκευση στην «Πληροφορική και Επιστήμες της Πληροφoρίας και της Επικοινωνίας». Διδασκαλία ως Επιστημονικός Συνεργάτης (Επίκουρος Καθηγητής) στο Τμήμα Πληροφορικής του Τ.Ε.Ι. Αθηνών κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2012–2013.

  Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

  ·      Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ειδικότητος Πληροφορικής, κλάδου Π.Ε. 19 από τον Σεπτέμβριο του 1994 στα σχολεία: 4ο Τ.Ε.Λ. Αθηνών, 2ο Γυμνάσιο Γαλατσίου, 3ο Γυμνάσιο Γαλατσίου, 4ο Γυμνάσιο Γαλατσίου, 6ο Γυμνάσιο Γαλατσίου και με οργανική θέση στο 40ο ΓΕ. Λ. Αθηνών.

·      Απόδοση δεύτερης ειδικότητας των Μαθηματικών, κλάδου Π.Ε. 03 από την 22α Δεκεμβρίου του 2011.

·      Διδασκαλία των ακόλουθων μαθημάτων ανά είδος σχολείου:

·      Τ.Ε.Λ.

o  Επεξεργασία δεδομένων

o  Γλώσσα προγραμματισμού COBOL

·      ΓΕ.Λ.

o  Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον (Γ’)

o  Πολυμέσα – Δίκτυα (Γ’)

o  Εφαρμογές λογισμικού (Γ’)

o  Εφαρμογές πληροφορικής (Α’)

o  Εφαρμογές υπολογιστών (Β’, Γ’)

o  Τεχνολογία επικοινωνιών (Β’)

o  Ερευνητικές εργασίες (Α’)

·      Γυμνάσιο

·      Πληροφορική – Τεχνολογία (Α’, Β’)

·      Πληροφορική (Γ’)

·      Διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής (Ε’, ΣΤ’) στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς.

  Άλλη Εκπαίδευση

  ·      ΕΔ-Ε08: Ποσοτικές μέθοδοι και υποστήριξη αποφάσεων: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Εισαγωγή στη Στατιστική και Στατιστική Συμπερασματολογία: Περιγραφική Στατιστική, Τεχνικές ανάλυσης δεδομένων μέσω περιγραφικών στατιστικών μεθόδων, Περιγραφικά στατιστικά μέτρα, Παρουσιάσεις δεδομένων με τη βοήθεια πινάκων και διαγραμμάτων, Εισαγωγή στην ανάλυση παλινδρόμησης, Πολυπαραγοντική ανάλυση παλινδρόμησης, Συσχέτιση ποσοτικών μεταβλητών, Παραμετρικός συντελεστής γραμμικής συσχέτισης, Μη παραμετρικοί συντελεστές γραμμικής συσχέτισης, Ορισμός και διερεύνηση αιτιολογικών σχέσεων με τη βοήθεια υποδειγμάτων γραμμικής παλινδρόμησης. Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Περιεχόμενο και μεθοδολογία της Επιχειρησιακής Έρευνας, Η έννοια της Απόφασης, Τα στοιχεία της λήψης απόφασης, Μοντελοποίηση προβλήματος, Λήψη Αποφάσεων με ενδεχόμενα άγνωστης πιθανότητας, Λήψη αποφάσεων από ομάδες αποφασιζόντων (Group Decision Making), Η εξοικείωση με τις βασικές τεχνικές της λήψης αποφάσεων σε περιβάλλοντα ομάδων ( Group Decision Making ), Εισαγωγή στα συστήματα λήψης αποφάσεων ( Decision Support Systems ), Ανάλυση του σκοπού των Συστημάτων Λήψης Απόφασης, Χαρακτηριστικά των ΣΥΑ, Παρουσίαση ενός απλού συστήματος Υποστήριξης Αποφάσεων, Παίγνια, Διαπραγματεύσεις. Ε.Σ.Δ.Δ.Α. , Ειδική φάση σπουδών, Α’ Κύκλος μαθημάτων εξειδίκευσης, Άξονας 4: Τεχνολογίες υποστήριξης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, Απρίλιος 2013.

  β.  Θέσεις στη δημόσια διοίκηση

  ·      Υπεύθυνος Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. (Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά τα σχολικά έτη 1999–2001, 2003–2006 και 2006–2007.

·      Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερείας Στερεάς Ελλάδος με έδρα τη Λεβάδεια και περιφέρεια αρμοδιότητας τους Νομούς Βοιωτίας και Ευβοίας από την 12η Ιανουαρίου 2012.

·      Αξιολογητής, μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών (Ε.Μ.Α.) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

  γ. Επιμορφωτικά σεμινάρια

  Ως εισηγητής

·      Πρακτική εξάσκηση στο σεμινάριο «Δειγματοληψία: Δημοσκοπήσεις και κοινωνικοοικονομικές εφαρμογές» του Ελληνικού Στατιστικού Ινστιτούτου (Ε.Σ.Ι.) από 4/10/1991 – 20/12/1991.

  Ως διδασκόμενος

·      Συμμετοχή στα Επιμορφωτικά Σεμινάρια Πληροφορικής:

i ) «Προγραμματιστών Εφαρμογών» του ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ κατά το έτος 1991, διάρκειας 150 ωρών.

  ·      Συμμετοχή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 70 ωρών το οποίο πραγματοποίησε ο Τομέας Νέων Τεχνολογιών με θέμα «Εκπαίδευση εκπαιδευτών ηλεκτρονικής μάθησης» για στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης από 15 – 26/10/2007, Ε.Κ.Δ.Δ.Α.

  ·      Συμμετοχή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης διάρκειας 35 ωρών το οποίο πραγματοποίησε το ΙΝ.ΕΠ. με θέμα «Διδακτική των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) – Θεωρία και τεχνικές» για στελέχη της Δημόσιας Διοίκησης από 25 – 29/02/2008, Ε.Κ.Δ.Δ.Α.

  ·      Συμμετοχή στη δεύτερη επιμορφωτική περίοδο του Υποέργου «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής», της Πράξης «Δράσεις Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Πληροφορικής», του Μέτρου 1.2 «Εισαγωγή και Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση», της Κατηγορίας Πράξεων 2 «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών και Πιστοποίηση» διάρκειας 72 ωρών το οποίο πραγματοποίησε η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων Κ.Π.Σ. του ΥΠ.Ε.Π.Θ . από 08/09 – 31/10/2008.

  δ. Προγράμματα κινητικότητας

  ·      Συμμετοχή στη δράση Αρίων του προγράμματος Σωκράτης από 10 17/12/2000, Κολωνία, Γερμανία.

  ·      Συμμετοχή στη δράση «Επισκέψεις μελέτης στελεχών της εκπαίδευσης» του προγράμματος Δια Βίου Μάθηση / Επισκέψεις Μελέτης από 19 24/05/2008, Στσεσίνεκ, Πολωνία.

  ·      Συμμετοχή στη Δράση Κινητικότητας Καθηγητών για Διδασκαλία στο εξωτερικό του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης ERASMUS από 15 – 22/04/2011, Ζιλίνα, Σλοβακία.

  ·      Συμμετοχή στο διετές πρόγραμμα δια βίου μάθησης Comenius , Σύμπραξη Comenius Regio με τίτλο Planning, Training, Teaching: GO!!!. Πρώτη επίσκεψη από 29/10/2012 – 2/11/2012 στην πόλη Μούρθια, Ισπανία. ία.

  ε. Διαλέξεις

  ·         «Εισαγωγή στα Fractals και τα Δυναμικά Συστήματα» μαζί με τους Ευαγγελάτου-Δάλλα Λ. και Μπεμ Αλ. Σειρά τριών διαλέξεων, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 1994 στο Τμήμα Πληροφορικής του Ε.Κ.Π.Α.

  ·         «Γραφικά με υπολογιστή και Μορφοκλασματικά σύνολα: Δύο ισχυρά εργαλεία για την οπτικοποίηση και διερεύνηση προβλημάτων Χαοτικής Δυναμικής και Αριθμητικής Ανάλυσης» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 1999 στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

  ·         «Μορφοκλασματικά σύνολα και εφαρμογές τους στην Αριθμητική Ανάλυση», η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2000 στο Τμήμα Φυσικής του Ε.Κ.Π.Α.

  ·         «Μορφοκλασματικές συναρτήσεις παρεμβολής» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2001 στην Ακαδημία Αθηνών.

  ·         «Στοχαστικοί αλγόριθμοι αποκωδικοποίησης εικόνων» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2002 στο Τμήμα Πληροφορικής του Ο.Π.Α.

  ·         «Συμπίεση εικόνων χρησιμοποιώντας κηδεστικές μορφοκλασματικές συναρτήσεις παρεμβολής», η οποία πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2004 στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Ε.Κ.Π.Α.

  ·         «Στοχαστικοί αλγόριθμοι αποκωδικοποίησης εικόνων» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2005 στο Τμήμα Φυσικής του Ε.Κ.Π.Α.

  ·         «Στοχαστικοί αλγόριθμοι αποκωδικοποίησης μορφοκλασματικών εικόνων» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2005 στο Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Ε.Μ.Π.

  ·         «Στοχαστικοί αλγόριθμοι αποκωδικοποίησης έγχρωμων εικόνων», η οποία πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2007 στο Τμήμα Πληροφορικής του Ο.Π.Α.

  ·         « Μετρικές απεικονίσεις μεταξύ συνόλων: Βασική διέξοδος προς επίλυση γεωμετρικών προβλημάτων εγγύτητας» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2009 στο Τμήμα Μαθηματικών του Ε.Κ.Π.Α.

  ·         «Η κοινωνική δικτύωση στην υπηρεσία της εκπαίδευσης» , η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2013 στο Επιμελητήριο Βοιωτίας της Λεβάδειας.